Pokračujte v nekonečné pohádce/příběhu:Klik
Chceš vyměnit ikonku?Tady: Klik

Rozhovor s Willem Wrightem

12. května 2008 v 15:50 |  Autoři a produkce
Co si myslíš že je hlavním důvodem, že jsou Simové tak úspěšní i pro lidi, kteří normálně počítačové hry nehrají?
Myslím, že kombinace dostupných námětů z každodenního života a dobře testované herní rozhraní jsou předpokladem k úspěchu. Navíc, příběh s otevřeným koncem, bohaté možnosti hraní a obrovská angažovanost fanoušků ji opravdu staví mezi ty nejlepší hry.
Hru Sims hrají různí lidé - ženy, muži, děti, stálí hráči, ti co nehrají vůbec… Myslíš si, že ti všichni obdivují hru ze stejného důvodu nebo se každému líbí něco jiného? A jestliže se každému líbí něco jiného, byl právě toto důvod k vytvoření The Sims 2?
Simové umožňují hráčům používat "hračky" různými způsoby. Zkoumání rozličných situací, vyprávění příběhu, znovu vytváření vlastních rodin a plno dalších věcí jsou právě důvody, které podněcují lidi k hraní této hry. Pro hru Sims 2 chceme získat podporu všech těch, kteří si oblíbili Sims a také některých dalších.
Jednou jsi uvedl, že velké množství datadisků Sims pomohlo tvému týmu zajistit základní podobu Sims 2.
Když obchoduješ s virtuálním světem, nenajdeš skoro žádné limity k tomu, co můžeš do hry dát. Trik je v tom najít věci, které udělají hru zábavnější, z datadisků například
  • Nepřímá kontrola - městečka v Hot Date, zvířata v Unleashed
  • Vložené minihry (suvenýry ve Vacation, kouzlení v Makin' Magic)
  • Nové oblasti, které můžeš navštěvovat
OK, The Sims je na pultech v obchodech a ty jsi začal na úplně prázdném kousku papíru. Byl čas na navrhnutí pokračování. Co ses rozhodl udělat na počátku?
  • Mít jistotu, že neztratíme to kouzlo, které dělá hru originální
  • Mít miliony diskuzí a setkání a zkoušet porozumět tomu, co bylo na hře nejlepší
  • Nezkoušet změnit starou hru, ale prostě jít a udělat novou a lepší
The Sims 2 jsou plně v 3D světě, což pomáhá hráčům rotovat s kamerou, přibližovat si osoby a věci. Jsou lidi, kteří milují hry včetně mnoha takových, kteří nikdy nehráli 3D hru - zjistil jsi, že přizpůsobení ke všem těm extra-control probíhá rychle, nebo si budou muset zvykat delší dobu? Jakou odezvu jsi slyšel od lidí, kteří hru testovali k tomuto novému nástroji?
Pohyb v 3D prostřední je pravděpodobně ten nejriskantnější faktor The Sims 2. Zkoušeli jsme to navrnout jako souvislý přechod z izometrické kamery originálu (podobné ovládání a rozhraní), a jestliže se nedotkneš kolečka myši příliš prudce, je to to samé. Když si zvykneš na přibližování, budeš se cítit tak, jako bys skutečně byl v pokoji se svým simem spíše, než když se na něj budeš dívat jen shora. Toto opravdu zvyšuje emoční spojení s hráčem, myslím.
Originální Simové byli o setkávání základní potřeb: udržování rodiny šťastnou, čistou a vydělávající. S Sims 2 toto potlačíme do pozadí (simové se o sebe starají sami), abychom dosáhli větších věci - jako romance, kariéra, děti… Přidáním potřeb a přání byl opravdu vynikající nápad - bylo to těžké?
Na jednu stranu přání a touhy jsou jednodušší než hlavní motivy, protože řídí mnohem více pomocí spokojenosti a méně pomocí algoritmů. Ale jestliže byli jednodušší, byli jsme schopni přidat tisíce přání (na rozdíl od osmi motivů).
Jeden z apelů Sims je, že postupně vytváříš příběh. Druhá hra vypadá skutečně jako že ji budeš hrát s vervou: města mají své vlastní příběhy, rodiny mají své vlastní prostředí, když začínáš hrát, a hráči mohou psát jejich vlastní historii a ukládat mezi fotografie a video rodiny, které vytvoří. Vytvořil jsi záměrně vzhled příběhu nebo to vyplynulo přirozeně při tvorbě hry?
Když jsme poprvé začali testovat první verzi The Sims, zjistili jsme, že lidé nemohou hrát bez příběhu. Toto vypadá jako přirozená cesta na které lidé rozumí, pamatují si a sdělují své zážitky. Časem jsme zjistili, že vyprávění příběhu je důležité pro každý nápad Sima a vždy se staráme o to, abychom nechali hráče tvořit a sdílet tyto příběhy.

Jestliže mají simové traumatické dětství, mohou v dalších období sociálně strádat. Psychologie hry je propracovaná.

Sims 2 jsou asi 5x delší než Sims.

Miluju nové "build mode". Myslím že je prostě tím nejlepší domácím stavitelským software na trhu. Stejně tak myslím že se nám vydařil Sim-creator.
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama